Donderdag 27 juli 2017

28 juli 2017 - Tokio, Japan

Omdat we gisteren pas rond 23:30 uur in ons huis terug waren hadden we besloten om de ochtend eens rustiger aan te doen. We gingen 's-morgens naar een supermarktje om iets voor het ontbijt te kopen. Dit keer vond ik joghurt en cruesli dat was weer eens iets anders dan wit brood. Rond de middag gingen we op pad naar de wijk Chiyoda/Marunouchi. Dit is het business district maar wij gingen hierheen voor het presidentiële paleis. We wandelden door de paleistuinen maar helaas konden we het paleis niet zien. Daarna zijn we met de Subway naar de wijk gegaan waar de Skytree (televisietoren) staat. Dit is het hoogste bouwwerk in Japan en heeft een hoogte van 634 meter. Vervolgens gingen we naar de wijk Akihabara. Hier vind je maiden cafés, anime, electronica en speelhallen (arcade). We hadden besloten om in Shibuya bij TGI's Friday te gaan eten. Zo sloten we de dag af.

1. Fabienne:
    28 juli 2017
    Ik heb met veel plezier jullie verhalen gelezen en foto's en filmpjes gezien.
    Geniet nog van de laatste dagen in Japan en alvast een goede terugreis. Deze reis zullen jullie nooit meer vergeten. Lieve groetjes!