Zondag 2 juli 2017

3 juli 2017 - Okinawa, Japan

Vandaag begint ons Japans avontuur. We moeten daarvoor wel even 1,5 dag reizen maar ja, dat moet je er voor over hebben. Het alarm van de wekker stond op 06:00 uur maar ik werd al om 05:45 uur wakker. De laatste spullen nog even in de koffer gepropt en de toilettas er in gedaan. Om 07:15 uur reden we naar Schiphol. Alles liep voorspoedig. Om half 10 stonden klaar om in te checken. Haha, de incheckbalie was nog niet geopend, we waren 45 minuten te vroeg. Dan maar even rustig een kopje koffie drinken. In-Checken, douane, ook dat liep vlotjes. Om 12:45 uur stapten we het vliegtuig in om als eerste naar Moskou te gaan. Daar aangekomen moesten rennen naar onze connecting flight naar Tokyo. Ach, dat rennen bleek achteraf niet erg want we zouden voorlopig 9 uur stil zitten. Toch wel een lange vlucht zoveel uur krap zitten met allemaal mensen en spullen om je heen. Op een gegeven moment ruikt het ook allemaal niet meer zo fris. Gelukkig, het is 10:30 uur lokale tijd en we zijn net in Tokyo geland. Maar.....we zijn nog steeds niet op onze eerste bestemming. Dus koffers ophalen, weer inchecken en nu wachten op onze vlucht naar Okinawa. Deze vertrekt om 15:30 uur.

1. Floor:
    Leuk Bren! Ik ga je volgen
  2. Ris en co:
    3 juli 2017
    oh wauw japan! ben blij dat je gaat, kan ik via deze blog ook mee. dikke kus
  3. Sjon:
    3 juli 2017
    Geweldig begin van jullie prachtige reis en leuk om op deze manier mee te reizen... veel plezier☀️
  4. Fabienne:
    5 juli 2017
    Fijn dat ik via jullie "een kijkje in de Japanse keuken" mag nemen. Veel plezier saampjes!